Έτοιμο το σχέδιο ανέλκυσης του φέρι μποτ - Το απόγευμα, άνευ απροόπτου, η διαδικασία αποκόλλησης

Θα γίνει ο προβλεπόμενος έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας - Ήδη έχουν γίνει οι προπαρασκευαστικές ενέργειες στο εσωτερικό του φέρι

Εύβοια: Έτοιμο το σχέδιο ανέλκυσης του φέρι μποτ

Ελήφθη το μεσημέρι της Πέμπτης από τη Λιμενική Αρχή το Σχέδιο ανέλκυσης του φέρι μποτ «Παναγία Παραβουνιώτισσα» που προσάραξε σε ξέρα στα Νέα Στύρα το απόγευμα της Τρίτης.

Θα γίνει ο προβλεπόμενος έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας. Αν δεν προκύψει κάποια αντένδειξη, νωρίς το απόγευμα θα ξεκινήσει η διαδικασία αποκόλλησης. Ήδη έχουν γίνει οι προπαρασκευαστικές ενέργειες στο εσωτερικό του πλοίου.

Σημειώνεται ότι οι δύτες εντόπισαν την Τετάρτη ζημιά  με πολλαπλά σκισίματα σε μήκος 10-15 μέτρων στο κύτος του πλοίου.

Το πλοίο, σύμφωνα με το σχέδιο, πρόκειται να ρυμουλκηθεί στο λιμάνι της Αγίας Μαρίνας και στη συνέχεια προς τον Πειραιά προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάστασή του. 

Αύριο στον ανακριτή ο καπετάνιος - Τι λέει στέλεχος της πλοιοκτήτριας εταιρείας 

Παράλληλα, αύριο ο 62χρονος καπετάνιος του πλοίο αναμένεται να μεταφερθεί ενώπιον του ανακριτή ενώ το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στέλνει στον Εισαγγελέα την πλοιοκτήτρια εταιρία αφού για ώρες μετά δεν είχε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να μεταφερθεί το πλοίο.

Ο πλοίαρχος την Τετάρτη βρέθηκε ενώπιον του ανακριτή, ο οποίος ισχυρίστηκε στην απολογία του ότι δεν λειτούργησαν τα πηδάλια του και ότι δεν είδε την ξέρα. Του ασκήθηκε δίωξη για πρόκληση ναυαγίου. Προς το παρόν τέθηκε υπό κράτηση με εντολή του ανακριτή και θα επαναπροσαχθεί την Παρασκευή.

Υψηλόβαθμο στέλεχος της πλοιοκτήτριας εταιρείας ανέφερε την Τετάρτη στον ΣΚΑΪ τα εξής: «Πρόκειται για καπετάνιο 62 ετών, που εκτελούσε 8 χρόνια το συγκεκριμένο δρομολόγιο και τα δύο τελευταία στο συγκεκριμένο καράβι. Μετά το συμβάν ο καπετάνιος ήρθε σε επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες της εταιρείας και ζητούσε συγγνώμη, χωρίς να μπορεί να εξηγήσει επαρκώς τα αίτια της προσάραξης, αποδίδοντάς την σε αφηρημάδα και έλλειψη προσοχής. Στη γέφυρα βρίσκονταν ακόμα δύο άτομα, ο μηχανικός αριστερά του και ο ελεγκτής εισιτηρίων δεξιά του. Εκείνος κρατούσε το τιμόνι την ώρα της σύγκρουσης, ενώ για την καθυστέρηση ενημέρωσης για το συμβάν είπε πως σάστισε».

Πηγή: skai.gr
0 0 Bookmark